Det var både högtidligt och trevligt när Eija Viitanen fick överta presidentkedjan från Bertil Olofsson.
Årets presidentskifte var välbesökt och innehöll flera överraskningar som vår avgående president stod bakom. Dels så fick ett antal medlemmar inom och utanför styrelsen var sig ros, med ett personligt skrivet tackkort. T ex så fick Rolf Leire ta emot en ros och ett tack för sina insatser som klubbvärd. Bertil Olofssson höll ett fint tal, där han framhöll hur roligt han hade haft det under året i vår fina klubb. Vi fick alla också njuta av tårta till kaffet för att riktigt fira dagen. Dessutom passade vi på att välja in en ny medlem i Höganäs Rotaryklubb, nämligen Göran Elsmén från Arild. Alltsammans inramades med skön blåsmusik av den begåvade Martin Conradsson från Erik Ruuths musikskola. Han berättade även spännande historier från sin tid som militärmusiker.