Presidentskiftet ägde i år rum i Gunilla och Max Ole Klappings underbara trädgård. Christina Reumark lämnade över kedjan på en grillpinne (!) till Bertil Olofsson.

Här är några ord från Past President Christina Reumark:

Presidentskifte och nytt rotaryår

7 juli träffades ett 25-tal medlemmar för presidentskifte i klubben. I en underbart vacker trädgård hos en av våra klubbmedlemmar, skedde överlämnandet av presidentkedjan från  Christina till Bertil som nu tar över det viktiga uppdraget som klubbpresident.

Christina tackar för sig och gläds över att alla klubbmedlemmar ”övervintrat” och ser det fina i att fortsätta vara med i Rotarys stora familj.

Välkommen Bertil din nya roll och lyckönskningar från din Past President!

Christina Reumark

Nedan ser ni lite bilder från den mycket vackra trädgården som tillhör Gunilla Klapping och hennes man. Vi fick en fantastisk intressant och trevlig guidning i både trädgården och avslutningsvis även i Max kombinerade verkstad och museum.