En vanlig onsdag i februari trängdes över 80 medlemmar och gäster på Höganäs Hamnkrog. Anledningen var ett snabbinsatt möte med förre statsepidemiologen Anders Tegnell.
Mycket intressant föredrag, god gulasch och allt flöt på som det skulle.  Våra många gäster fick verkligen se vilken trevlig och framåt Rotaryklubb vi är! 😊

Succé är namnet på onsdagens lunchmöte. Över 80 medlemmar och gäster, strålande arrangemang av Hamnkrogen och mycket intressant anförande av Anders Tegnell, som visade sig vara en mycket trevlig person!
Fina bilder som Björn ElmlundMagnus Hellstrand och undertecknad har tagit finns att beskåda på vår hemsidas fotoalbum Riktigt roligt var det också att Helsingborgs Dagblad uppmärksammade vårt möte och skrev en fin artikel!